Vīrietis 3 nedēļas pēc kārtas izdzēra 5 enerģijas dzērienus. Uzzini sekas!

Neidentificētais vīrietis pēc ilgstošas, regulāras enerģijas dzēriena lietošanas izjuta nogurumu, vēdera sāpes, kas progresēja no nelabuma līdz pat vemšanai. Viņš domāja, ka slimo ar gripu. Tikai laikā, kad viņš pamanīja, ka āda ir kļuvusi dzeltena, viņš saprata, ka kaut kas nav kārtībā.

Aknu biopsija atklāja C hepatītu, ko ir radījis pārmērīgs vitamīna B3 daudzums, kas uzņemts ar enerģijas dzēriena palīdzību. Vienā pudelē enerģijas dzēriena ir 40mg B3 jeb niacīna, kas ir 200% no ieteicamās dienas devas.

Ārsti brīdina, ka pārmērīga enerģijas dzērienu lietošana var novest pie smagām veselības problēmām.

Par laimi, vīrietis atveseļojās, bet viņš guva labu mācību: papildus enerģija vairāku stundu garumā beigu beigās tiešām var rezultēties ar “spārniem”.

Sargā sevi un savus mīļos!

 

Iesaki šo rakstu citiem!
loading...

Pievienot komentāru